Torsdag 17 januari-2013

Datum:  2013-01-17   Klockslag:  22:06:01 Postat i:   Kommentera här (0)

Hej hallå!

Idag harvi inte gjort mycket.
Skicka iväg hjärtat vid kvart i sju till sjukan och sen lag jag om mig på soffanvid tjugo i åtta så kom neo upp så det lev mys i soffan famför barnprogram. Sen va han trött så fick bli hemm med mig idag han ville inte gå heller till dagis.
Så vi tände ljus och kolla på alvin och gänget 2 och käka frukost. Sen låg vi kvar under täcket och kolla på en till film mysigt med sånna dagar.
Fick lite undan plockat iaf och så dammsög jag. Sen blev det nalle puh och vila lite.
På eftermiddagen klädde vi på oss och gick över till morfar och sen vidare och hämta hjärtat på sjukan så fick komma hem i tid denna gång:)
När vi väl var hemma blev det lite lek och sen alvin och gänget IGEN.. Dock somna lilleman vid halv 5 oj inge bra fixk sova 20 min.
När han vaknat och käkat frukt med hjärtat så gixk vi upp på gränby och titta lite hämta ut medicin och handla lite.
Blev mat när vi kom hem och sen bara film och tv mys så idag har vi inte gjort ett skit.. Sååå skönt.
Men jävlar så trött jag är nu går jag på reserv batterierkan jag säga så så fort lilleman somnat stupar jag oxå i säng..
Imorgon är det möte på morgonen och sen får vi se vad vi hittar på:))

Tack o godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0