lördag-torsdag

Datum:  2013-01-31   Klockslag:  22:13:32 Postat i:   Kommentera här (0)

26: va ut på lite saker och sen mötte vi upp richard och käka med honom och vidare hem till oss och fika och prata massa skit sen gick lilleman och jag och handla allt till tårtan och sen hem igen och tog det lungt.

27: vakna och lag oss och kolla på film sen blev det frulle och så baka vi tårta åt morfar för vi skulle fira honom idag. lilleman var jätte duktig. sen åkte vi och köpte paket och vidare hem till dom och lekte massor och fika. pappa fick en gps till husbilen av oss alla:)) han blev glad. sen var det mer lek innan vi gick hem och lilleman somna ganska snabbt efter vi kom hem:) sen blev det soffläge.

28: vakna och hade en konstig känsla i magen men vi lämna lilleman på dagis och for till upplandsväsby och sen skjusa hjärtat hem mig och då blev magen värre sen så lag det sig igen så jag plocka lite innan jag hämta lilleman på dagis och for ner till mamma på jobbet lilleman somna och jag prata skit med alla där:) magen blev värre men tänkte inte mer på det så vi åkte till simskolan sen då börja det jag hade små frysit och ryst hela eftermiddagen men höll ut simskolan men fick gå upp två gånger under tiden sen duscha vi oss och gjorde oss klara då kom det värsta blev helt kokhet och svettattack och magen bubbla fy fan va helt skakis skit äckligt samtidigt som jag skulle ta neo oxå.
tur var hämta hjärtat oss så blev raka vägen hem. frös som faan så jag lag mig under två täcken och bara skaka.
somna en stund sen åkte grabbarna till rasbo och jag vila ännu mer senare på kvällen blev allt mycket bättre då koka det bara i ansiktet men käka och allt. så sjukt skumt men skönt att det var borta.
natten blev skit hade sån huvudvärk så jag visste inte vad. men till slut fick jag bort den då sov man riktigt sköönt.

29:världens bästa pappa/morfar fyller år idag<3
hade spänningshuvudvärk hela dagen men det gick lilleman var på dagis och jag åkte till amandas skola och var med hela dagen sen hem och hämta neo och sen åkte vi hem och tog det lugnt var skit trött. lilleman åkte till peter och vi fick främmande av mathias riktigt kul har saknat honom såå. mycket prat och fika. sen kom lilleman han blev lika glad han och se honom:) vid 20:30 var det nattinatti. jag gick och mötte mamma medans killarna var hemma. och iväg och hämta ut ett paket. en träningsväska,moonboots skor ass sköna. sen en tröja.
sen blev det nattinatti det var riktigt skönt efter dennna dag och nat.

30: vakna utvilad iaf lilleman var hemma idag då han var trött, jag åkte iväg på möte sen hem och så åkte vi och fixa två grejor åt svärmor sen blev det sen middag på ikea och sen handla vi och åkte hem till svärmor igen och fika och vidare ut till emmelie och kasper och lekte grabbarna leker skit bra:))
sen vidare hemåt och tog det lungt ett tag sen såg vi att det hade blossat utt massa utslag på neos överkropp så vi åkte till närakuten för vi trodde det var nå allergiresktion men det visa sig vara nån typ av halsfluss öö okej aja pencilin i 10 dagar nu men ungen är kanon pigg och inte ont i halsen alls och äter hur bra som helt. sköönt det iaf.
sen vlev det hem och nanna kudden efter en lång och intensiv dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0