Det var ett tag sen igen jag vet..

Datum:  2013-01-26   Klockslag:  23:39:08 Postat i: Allmänt  Kommentera här (0)
Hejsan hoppsan!!
 
18: gick upp vid 7 inte vanligt men men gjorde mig klar och åkte iväg på möte mGdansk mina grabbar låg kvar i sängen och sov. Svinkallt  ute var det så hade hellre legat kvar i sängen.. möte gick kanon så åkte hem med ett leende:))
väl hemma så tog vi det lite lungt sen åkte lilleman och jag och bada på fyrishov var riktigt mysigt. 
han har blivit så modig nu i vattnet han släppte mig totalt och simma själv på det djupa vattnet:) vi var bara i varma vattnet idag.. 
peter kom och hämta lilleman där och sen åkte vjag med pappa och handla och vidare hem och gjorde tacos till gubben som är nyopererad.. sen blev det bara soffmys var helt sopslut.
 
19: sov 9 timmar i sträck var sopslut.. svinkallt ute så låg kvar under täcket och myste.
sen blev det att plocka lite,plocka lite på fredagen men orka inte så mycket.
städa hela köket från golv till tak sopslut efter det men torka av allt och plocka undan lite saker.
blev duscha och tat lungt resten av dagen men hade så sjukt ont i bakhuvudet så  visste inte vad. men var tyvungen att åka till akuten med hjärtat då den där jävla vacumpumpen sluta fungera.
sen blev det hem och nanna kudden var helt sopslut av värken.
 
20: vakna och låg och drog mig  spänningsvärken var nästan borta så jävla skönt. lite kvar meen det går över. va iväg på lite sen hem och då gick jag över till mamma och pappa och fixa ett brev sen kom lilleman dit och lekte lite innan vi gick hem och nanna kudden. på kvällen så byggde jag ihop en bärgarn bil i små lego riktigt kul var det. sen blev det sova.
 
21: lämna lilleman på dagis sen hem och städa det sista, äldklingen åkte iväg en sväng när jag skulle ha möte. sjukgymnasten och arbetsterapeften kom hem till mig och vi prata igenom massor och allt gick jätte bra. sen åkte vi iväg och lämns in ett papper och hämta lilleman för att sen åka till sjukan och kolla läget med rogers fot:) sen åkte vi hem och hämta väskan och hjärtat skjusa oss till fyrishov för simskole dags:) det var riktigt kul idag med dock hade jag värk men men. han är riktigt duktig och lyssnar på dom massor.
 
22: va iväg och fixa två grejor idag me sen på eftermiddagen hämta jag lilleman vid halv två och så hämta carina och kevin upp oss så drog vi till fyrishov och bada hela eftermiddagen riktigt kul var det sen blev det handling åt svärmor och även fika där, första semlan:)
på kvällen vid 23 börja lilleman kräkas livrädd och bara skaka stackarn första gången han kräks sådär, det lugna sig och vi satt i soffan myste han fick en tesked vatten och strax efter kom det igen:( sen kom det 4 ggr till men bara vatten och slem så tror att det var efter allt på fyrishov. men han låg i vagnen framför alvin och gönget och en annan låg ass trött på soffan.vid 4 hade allt slutat och han fick behålla vattnet så vi gick och lag oss och tror ni inte att han vaknar 8 iaf.
 
23: alla var jätte trötta med 4 timmars sömn så det blev en söng dag med massa film och mys lilleman var mycket bättre och fick behålla allt han drack. sen sov vi en stund så hela dagen försvann vid 16 tror jag vi starta dagen och gjorde lite nytta. sem tog vi mensvärk på allt oxå:))
gicknöver till mamma och pappa på kvällen och hjälpte mamma med nya mobilen medans grabbarna var hemma och myste. sen blev det natti natti.
 
24: lämna lilleman till mormor och morfar på morgonen sen åkte jag iväg på ett positivt möte eller hoppas iaf på det:) sen så kom hjärtat och hämta mig och så släppte han av mig hos päronen. blev lite lek lilleman var jätte trött så han somna på 2 sek. så vi satt vid datorn och kolla semestrsr och nu är det bokat och klart:))) ska bli så kul och sköönt. sen fick jag ett armband av pappa med magneter i hoppas det funkar:)
sen gick vi hemåt och va ute och lekte till lilleman skulle med peter, va upp och käka sen iväg igen och hämta svärmor och åkte och kolla på lägenheten den var jätte jätte fin så nu blire flyttt:)) sen hem och tat lungt och lägga lilleman nör han kom hem.
 
25: freeeedag och det betyder lön och det betyder stt ag och älsklingen firsr 3 år tillsammans. mycket motgångar med allt men det har gjort oss starkare.
vi åkte ut på morgonen blev donken frukost sen till garaget och vidare till bjk sen hem och tog det lungt ola kom förbivtror ni nån vart överlycklig:) sen blev det lite sen vila men sköönt. på kvällen va vi iväg och kika lite påmpresent till pappa och sen lite annat sen handla lite och hem:)
 
 
ja det var min vecka nu ska jag bli bättre på att blogga för nu har jag fått min älskade ipad mini :) 
 
puss å hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0