15-22 Mars-13

Datum:  2013-02-24   Klockslag:  23:19:40 Postat i: Allmänt  Kommentera här (0)
15: blev en hemma dag med lilleman vi var upp på gränby en sväng och träffa michan och fika var riktigt trevligt=)
sen gick vi hem lilleman somna och sen  sen blev det tvättstuga och plocka lite, på kvällen åkte vi ner till isfestivalen och gick runt en sväng och sen vidare hem och kolla alvin och gänget sen blev det nanna kudden..
 
16: Vakna och gjorde oss klara och åkte ut till lotta med familj.
roger åkte på rally och jag och neo lekte där satt och prata och busa käka lunch oxh amanda och neo var ut en sväng. sen hade amanda så tråkigt så vi tog med henne in till stan och for och bada på fyrishov det var trevligt och roligt, sen kom roger och hämta oss och så for vi hem köpte med oss ma, när vi kom hem var lotta,håkan,dennis och oskar här så barnen lekte och vi fika och prata massa skit,kolla på mello och hade det trevligt=)
Dom fick våran lilla ninis oxå, då lilleman inte klara att ha husdjur i hemmet. men han kommer ha det guld där=)
när dom åkt hem så blev det nanna kudden.
 
18: vakna och gick me dlilleman till dagis sen blev det bussen ner på stan och gick med dennis till tandläkaren det gick ju super sen ner på stan igen och tog med mig dennis hem och sen hämta neo och åkte ner på stan lämna dennis till lotta, sen möttevi lina och gick i lite affärer och sen vidare till simskolan lilleman var jätte duktig där dom fick ha puffar och simfötter det älska han. sen åkte vi hem och käka middag och sen blev det nanna kudden.
 
19:Va med roger till läkaren och det gick kanon  skjusa även vivvi till frissan och sen hämta henne där så blev det lite handling och sen hämta lilleman på dagis sen blev det inte så mycket med.
 
20: va med roger till sjukan och sen hämta vi emil och så hoppa jag av i stenhagen och sen åkte till stan och käka på mammas jobb och vidare på möte, pappa och lilleman kom och hämta mig dig och sen åkte vi förbi årsta och vidare hem till morfar skulle neo promt. lekte och kolla film. sen kom peter och hämta lilleman där och roger och emil hämta mig och så åkte vi pch kasta massa sopor från svärmor och se n vidare och käka och skjusa hem emil hämta även upp lilleman på vägen=) sen blev det hem och nanna kudden visserligen somna neo i bil..
 
21: Åkte till årsta och lämna prov på morgonen och sen lämna neo på dagis och sen for jag till gränby och mötteupp michan och fika och prata massvis var riktigt trevligt=) vid 13 gick vi därifrån och då åkte hon på möte och jag gick hem och vi käka lite lunch och sen åkte vi och hämta lilleman och lilleman somna en stund och vi for utt till lotta då hon fyller 40 år min snygging..
blev fika och massa bus.
sen åkte vi hem och nanna kudden..
 
22:vakna och gjorde oss klara för att åka med roger till sjukan och sen när vi var klara där så åkte vi hem och tog det lungt och myste och sen blev det lunch och vidare till vivvi och prata och fika lite och sen kom peter och hämta lilleman där, jag och roger och lina åkte och handla och sen hem och käka hos oss och bara tog det lungt..
blev en tidig kväller..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0